ETKİLEYİCİ SÖZLER


En güzel etkileyici sözler;

  • Bir kadını ağlatırken çok dikkat edin! Çünkü ALLAH gözyaşlarını görür ve sayar. Kadın,erkeğin kaburgasından yaratıldı. Ayaklarından yaratılmadı, ezilir diye. Başından da yaratılmadı, üstün olmasın diye. Ama göğüsünden yaratıldı. Eşit olsun diye. Kolun biraz altında yaratıldı, Korunsun diye. Kalp hizasında yaratıldı, Sevilsin diye...
  • Ve gurur, kaybedenlerin, acizlerin maskesiymiş, Sevgi dolu yüreklerin gururu olmazmış, Yüreğimde sevgi bulduğumda anladım..
  • Suç benim değil ki. Şiir kokuyordu bakışların. Yazmamak gözlerine ihanet olurdu...
  • Seni asil insanların basit sevgileriyle değil, basit insanların asil sevgileriyle sevdim. Bu güzel aşkımıza nokta koyma, sana kucak dolusu virgül getirdim?
  • Bil ki ağlamanı istemem, gülmek bu kadar yakışırken sana. Bil ki öpmeni istemem, dudakların değerken başka yanaklara.
  • Bedenim kalbime ne kadar muhtaç ise kalbimde sana o kadar muhtaçtır sevgilim.
  • Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgili bulmaktır.
  • Dünyada seven vardır acı çekmez Dünyada sevilen vardır oda acı çekmez Dünyada sevip de sevilmeyen de vardır İşte o en büyük acıyı çeker!
  • Onlar benim şiir yazdığımı sanıyorlardı; Oysa senin dudaklarına deymiş olan kelimeleri bir araya toplama telaşıydı benim kisi.
  • Ne geçmişe saplanıp kalacaksın, ne geleceğin düşlerini kuracaksın.. Ömür dediğin şu andır onu da hakettiğin gibi yaşayacaksın!
  • Gördüğüm en güzel rüya senin olduğun, Duyduğum en derin sevgi senin eserin, Gördüğüm en güzel dünya senin gözlerin, Ve kurduğum en güzel hayal sensin sevgilim.
  • Yükledim huzuru bomboş vagonlara.. Ben iyi bir makinist olamadım belki hayatta ama sonuçta değerli bir yolcu ağırladım gönül istasyonumda...
  • Senin Benden Aldıklarını Ödemeye Gücün Yetmez .
  • Yağmur olsan binlerce damla arasından bulur tutardım seni. Çünkü korkarım; toprak aldığını vermiyor geri.
  • Seni özlemek, üşümek gibidir soğuk bir akşam üstü, yağmurun altında yürümek gibi sırılsıklam, titreye titreye. Sıcak bir yer bulup sığınmak istersin ya hani, öyle ihtiyacım var işte, yüreğine sığınıp, nefesinde ısınmaya.
  • Ne Gidenler derdimdir, Ne Gelenler çaremdir. Gelen bişey katmaz, Giden bişey Eksiltmez. Gel yada Gelme Artık hiç fark etmez. Anlatamadığım bir şeyler var; hep başka baharlara bıraktığım.. Uçurumları tam aşarken, kırılıyor kanatlarım..!! Varlığın bahardı, Yazdı. Yokluğun Ayazdı, Kıştı. Hayat Umuda Yokuştu; Ama bize Hep Sabır Yakıştı.
  • Zirvelerden yuvarlansa tutmaya gücüm yeter dağların taşını, fakat kaldıramam kirpiklerinden akan bir damla göz yaşını...
  • Kelebek misalidir aşk Uçarsın bazen soluksuz Yada düşersin kimi zaman uçsuz bucaksız Bazen bir volkan olur yüreğin Bazende üşür titrer ellerin Bazen bir çocuktur yüreğin Bazende gözünde bir kahramandır sevdiğin İşte dedim ya kelebek misalidir aşk Anlamayana ömrü günlük Anlayana bir ömürlüktür aşk...
  • Ve en çok konuştuğun değil, gün boyu söz biriktirip de gözlerine baktığında konuşamadığın kişidir aradığın.
  • Seni seviyorum dedi - "Bende seni seviyorum" dedim.. - "Bunu kanıtlamak için bütün dünyaya çığlık at " dedi.. - (Kulağına eğilerek) "Seni seviyorum " dedim.. - "Neden kulağıma fısıldadın" dedi.. - "Benim dünyam sensin " dedim...
  • Bir kar tanesi olsam mesela Pencerene düşsem Ahh o gözlerine baka baka erisem...
  • Ya ebediyen senin olmak için imkansızı mümkün yapıp geleceğim Yada sana dair ne varsa Hatıramdan sileceğim...
  • Eğer Allah Seni Bana Yazmışsa Senin Benden Kaçışın Yok Lâkin Kader Seni Benden Almışsa Ağlamaya Lüzum Yok...
  • Yüreğinize bedeni ile değil, ruhu ile gelenleri kabul edin çünkü onlar bedene doyup çekip gitmezler...
  • Yan yana güzel olan 2 şey ; -Senin Adın -Benim Soyadım
  • Bugün bir çiçekçinin önünden geçerken bir çiçek ben çok güzelim beni al diyordu. Onu aldım ama güzel olduğu için değil seni gördüğünde utansın diye...
  • Aşk bir futbol gibidir ya yenersin ya yenilirsin berabere kalırsan evlenirsin :)
  • O Gitti Diye Anlamsız Kaldı Cümleler, Şair Derki; O Gelince Başlar Şiirler...!
  • Önce kimseye güvenmemeyi öğrenirsin.Sonra duygularını belli etmemeyi ve sevdiğin insanlardan korkmayı öğrenirsin. Böylece büyürsün işte...
  • Konuşacaksan öyle bir konuş ki, inanayım. Ağlatacaksan öyle bir ağlat ki, susmayayım. Gideceksen öyle bir git ki, ölümüne unutayım. Ama seveceksen öyle bir sev ki konuşsan da, gitsen de, ağlatsan da seni yüreğimde yaşatayım...
  • Ölüm bitirir diyorlar sevgiyi, benim sevgim ölümle bitmez. Ben ruhumla sevdim seni, ruhla ölüm bitirir diyorlar sevgiyi, benim sevgim ölümle bitmez. Ben ruhumla sevdim seni, ruhlar asla ölmez.
  • Yüreğimi İdam Sehpası Bilip Nefesimi İki Gözünün Hayalleri Arasında Sallandırdım ...
  • Nereden Bileceksin Be Gülüm. Her Gece Silahımın Jarjörüne Kurşun Yerine Seni Koyup Defalarca Kalbime Sıktığımı...
  • Balıkların sevdasını bilir misin dokunamazlar ama yüreklerinde hissederler sevgiyi bende şu anda sana dokunamıyorum ama yüreğimde hissediyorum seni.
  • Bir gece ay bana sordu neden seni ağlatan bir kızla berabersin gökyüzüne döndüm ve dedim ki sen gökyüzünden vazgeçebilir misin.
  • Aşk girdiği her yüreği darmadağın eder kimi zaman bir ucurtmaya takilip gökyüzunde ucarsınız umarsızca kımı zaman saat tık tıklarının arasında bir telefon sesine muhtaç olursunuz anlamsızca bir ayrılık vaktinde sancılanır ruhunuz kalakalırsınız ayrıca; onsuz nefes aldıgınıza da sasarsınız...
  • GÖZLER HANGİ RENK OLURSA OLSUN GÖZYAŞLARI HEP AYNI RENKTİR...


Share:

0 yorum