İLGİNÇ SÖZLER

            En güzel ilginç sözler;

  • Sıkacaksan son kurşunu kafana deyil kalbine sık ölürken bile son saniyelerde seni senden önce öldüreni düşün.
  • İkna edici olmak için inanılır olmalıyız, inanılır olmak için güvenilir olmalıyız, güvenilir olmak içinse dürüst olmalıyız.
  • Öyle sanıyorum ki. Bu gidenler, Yolun cehenneme kadar olan kısmının sonunda. Tapulu yer aldılar, Ve gelmeyede hiç niyetleri yok.
  • Ben korkmuyorum sana yönelmekten, Seni yinelemekten, seni yenilemekten, Bir bağlayan, bir ayıran duyuda, Senden gelmekten, sana gelmekten..
  • Arkandan gelenleri küçümseme, sen önündekilerin en arkasındasın..
  • Eğer değerlerini diğerlerinden ayıramıyorsan meğerlerini bir cebine keşkelerini öbür cebine koyacaksın...
  • Gitmeni istemiştim, kalışına bayram etmeye hazırken. Hemen gitse demiştim, bir daha ne zaman geleceğini hesaplarken.
  • EN KARANLIK GECE BİLE SENİN YANINDA AYDINLIK KALIR...
  • Kendi Çapında Gezenlere Boş Teneke Denilir. Vurdunmu Ses Çıkar.
  • Dünyada iki kusursuz insan vardır biri yaşamıyordur diğeri ise ölmüştür.
  • Aşkı tadan öğrenci sınıfta kalmaya mahkumdur.
  • Aşk bir elmadır ve dalında durur kim onu gerçekten seviyosa onu alıp elinde tutar ama onun bilmedigi tek şey vardır o elmanın bir gün çürüyüp gitmesi..
  • Damlalıklarımı çıkardım dünyanın savaşan yanına, kalbi kötülüklerle dolu olanları eritip işınladım uzayın karanlıklarına… ay ışığıyla arınacaklar ve yeniden gelecekler sevgiler aşkıyla yıkanmış topraklara…


Share:

0 yorum