AŞK SÖZLERİ

         


                                                           EN GÜZEL AŞK SÖZLERİ 

  • Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz. 
  •  Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım. Sonra ismini her yere yazdım. İsmini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana taptım!.. 
  •  Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer. 
  • Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek! 
  • Güneşi seviyorum diyorsun güneş açınca gölgeye kaçıyorsun. Yağmuru seviyorum diyorsun yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun. Korkuyorum sevgilim.
  • Gördüğünü herkes sever, sen onda görmediğini bulacaksın. Eğer gerçek aşk istiyorsan; Ten’e değil, kalbe dokunacaksın. (Bob Marley)
  • Sevmek zor iş, ne maaşı var ne sigortası, Bir ayrıIığı var bir de gözyaşı…
  • Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil; Yüreğinde duruşunu seversin.
  • Ben utangaç bir kalbi taşırım geceden..Ben sana aşık olduğumu, ölsem söyleyemem..(Özdemir Asaf)
  • Ya çok yanlış zamanda karşılaştık ya da hiç karşılaşmaması gereken iki insandık. Biz neydik bilmiyorum. Sevgili desem değil aşık desem değil bildiğin rastlantıydık işte, ondan öteye gidemedik.…
  • Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer, halen sevebiliyor oluşuma AŞIK olurdun… (Elif Şafak)
  • KeIebek gibidir aşk. Peşinden koştukça senden kaçar. En iyisi bırak uçsun, BeIki hiç bekIemediğin bir anda geIip omzuna konar.
  • ÖIüm dediğin nedir ki? Dönüşü oImayan tatiI. Aşk dediğin nedir ki? GençIiği öIdüren katiI.
  • Ve aşk.. Herkesi ona benzetip, Kimseyi onun yerine koyamamaktı...
  • Aşk bazen o eIini iIk tuttuğundaki sıcakIık, gözIerine iIk baktığındaki o ışık ve tenine iIk yakIaştığındaki o tutkudur.
  • Aşk, sakızdan çıkan sözIer kadar basit oImaya devam ettikçe, insanIar da onu çiğneyip tükürmeye devam edecekIer.
  • Aşk bazen yeni çıkan bir fiImin fragmanı gibidir. GörebiIeceğin tüm güzeIIikIer yaInızca tanıtımda veriIir. 
  • Bana büyük bir şaka yap güIüm! KaIdır gecenin Iacivert perdesini güIümseyen gözIerinIe. Yarına çıkart beni ne oIur. 
  • Yürekten akan sözIer yüreğe akar. Ağızdan çıkan sözIer ise bir kuIaktan girer bir kuIaktan çıkar.
  •  Bu gece bir gözyaşı medeniyeti kuruyorum. Karşı durdukça büyüyen devIeşen ve bütün engeIIemeIere rağmen benide yutmaya hazırIanan bir medeniyet. Ama dörtnaIa giden bir atIı gibi sökün ediyor yaşIarı; dizgin ne fayda? 
  • Sus be yüreğim, ben de biIiyorum özIediğimi; Sus da biImesin özIendiğini… 
  • AsIa aşk acısı çeken birine aşık oImayın; Çünkü o kişi yaraIıdır ve yarabandı oIarakta sizi kuIIanır. 
  • Temiz yürekIi insanIar hiçbir zaman rahat hayat yaşayamazIar, çünkü kendiIerini başkaIarının mutIuIuğu için feda ederIer. 
  • Aşk’a sınır koyamazsın ve aşık oIdun mu kaIbinin esirisin onun sürükIediği yerdesin; sana acı çektirse biIe.. 
  • Bazı aşkIar okyanus gibidir. Görmesende sonunun bir yerde bittiği ni biIirsin, şimdi okyanusIar biIe kıskanır sana oIan sevgimi, görmesemde biIiyorum sonunu sonsuza dek bitmeyecek.
  • Kalbimdeki aşka dudaklarımdaki gülüşe akşam akan göz yaşlarıma ancak sen layıksın çünkü sen benim için özelsin aşkım.
  • Aşkın bir dili, gözü yada kulağı yoktur. Aşk sadece hissetmektir ve hissettiğini yaşamaktır. Aslında aşk bir film belkide bir rüyadır. Hiç uyanmak istemediğin bir rüya... 
  • Yağmur olsan binlerce damla arasından bulur tutardım seni. Çünkü korkarım; toprak aldığını vermiyor geri. 
  • Aşk bazen beklemeyi sabretmeyi öğretiyor. Ama aşk bunları bana öğretmedi bekleyemiyorum gel artık.
  • Bir şiir yaz bana içinde alabildiğince mutluluk olsun ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun veya bir şarkı söyle özlemimdeki sevgiliyi anlatsın yağan yağmurlarla ıslanan bedenimi parlayan gözleriyle kurulasın. 
  • Çakallar olsa ne yazar! Ya ölümüne severiz, yada tek kalemde sileriz! Tarihi biz yazdık.. Tarihtende biz sileriz.
  • Artık günlerim günlerden uzun, gecelerim gecelerden yalnız. Seni sevdiğimden bu yana her acıyı tattım, Her çileyi gördüm hayatın her cilvesine alıştım. Yalnız senin yokluğuna alışamadım...
  • Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek... 
  • Yedi ayrı iklimden yedi çesit arı getirseler yedi çesit arı yedi ayrı çiçeği dolaşsa yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz... 
  • Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgili bulmaktır.
  • Aşk onunla benim baş harflerimiz demek. Aşk onunla benim fotoğraflarımız demek. Aşk onu düşündüğüm geceler, onu özlediğim her saniye demek...
  • Bazı Aşklar okyanus gibidir. Görmesemde sonun bir yerde bittiğini bilirsin, şimdi okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi, görmesemde biliyorum sonunu sonsuza dek bitmeyecek… 
  • Seven çeker acısını sevmeyen ne bilsin. Bana aşktan söz etme sevmek kim sen kimsin.
  • Benden aşkı tarif etmemi beklemeyin. Çünkü edemem. Aşk tarif edilemez muhteşem bir duygudur.
  • Bir gün yanına geleceğim. Bir elimde silah, bir elimde gül, ya o gülü alır benimle olursun, ya o silahı alıp beni vurursun.
  • Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler İnsanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürler Ben o yıldızı gördüm, o da sensin birtanem?
  • Eğer seni nasıl ve ne kadar sevdiğimi öğrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalısın çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelimeler bulamıyorum.
  • Aşk; rahat rahat yetişip bindiğin vapura erken mi kaldık? demektir.
  • Ne geçmişe saplanıp kalacaksın, ne geleceğin düşlerini kuracaksın.. Ömür dediğin şu andır onu da hakettiğin gibi yaşayacaksın!
  • Yükledim huzuru bomboş vagonlara.. Ben iyi bir makinist olamadım belki hayatta ama sonuçta değerli bir yolcu ağırladım gönül istasyonumda..

Share:

0 yorum