Destek Olmak İster Misiniz?



BilimCELL'i kurduğum günden beri tek amacım insanlara yardımcı olmak ve bilgileri paylaşmaktır. Sizden tek ricam bana bir şekilde destek olmanız. Bu şekilde ancak kendimi motive edip  daha iyi hizmet verebilirim. 

1. Yorum Yazın
Her Blogcu gibi bende yazılarıma yorum geldiğinde seviniyorum.Yazdığım yazılara veya paylaştığım yazılara o konuyla ilgili kendi fikirlerinizi, eleştirilerinizi, teşekkürlerinizi yazarak bana destek olabilirsiniz.

2. Abone Olun
Yazılarıma e-posta ile abone olursanız beni çok mutlu edersiniz.Yazılarımın daha fazla kişiye ulaştığını bilmek hem motivasyonumu hemde yazılardaki kaliteyi arttırıyor.

3. Sosyal Medyada Takip Edin
Facebook hayran sayfamı beğenerek, Twitter’da takipçim olarak ve Google+ sayfamı çevrelerinize ekleyerek de bana destek olabilirsiniz.

4.BilimCELL Hakkında Yazın
BilimCELL bir yazı yazıp okuyucularınıza benden bahsedersiniz bana en büyük desteği vermiş olursunuz.

5- Sık Kullanılanlara Ekleyebilirsiniz. Bu şekilde daha kolaylıkla bloguma girebilirsiniz. 

6.Yazıları Paylaşın
Bildiğiniz gibi tüm blog yazılarımın yanında kutu içinde bulunan sosyal paylaşım sitelerine ait butonlar bulunuyor.Eğer Facebook, Twitter veya Google+ hesaplarınız varsa bu butonları kullanarak yazılarımı paylaşabilirsiniz. 

TEK AMACIM BİLGİYİ SİZLERLE PAYLAŞMAK. Şimdiden Teşekkür Ederim...

Share:

0 yorum