Muhittin Karikatürleri

GEÇİCİ OLARAK BU RESİM YAYINLANACAK... DAHA ORİJİNAL BİR ŞEY BULANA KADAR!!!


SOSYAL HESABIMIZDA PAYLAŞILAN SÖZLER;
  • Dün gece ters dönmüş böcek gördüm banyoda. Ayaklarını o kadar hızlı sallıyordu ki ben de gülüyor sandım sabaha kadar beraber güldük. Sonra o gülmekten öldü herhalde ipi - ne :))
  • Evde kalmış kızlar çok şanslısınız dışarısı çok soğuk :)
  • Şu elalemin oğlu bir gün elime geçerse ağzını burnunu kıracağım ha oğlum sen hep çıtayı yükseltmek zorunda mısın denyo, bizleri de düşün...
  • Keşke bazı insanlarda da fabrika ayarları diye bir sistem olsaydı. her saçmaladıkların da fabrika ayarlarına döndürürdük.
  • Her şeyin akıllısını üretirseniz geri zekalı bir nesil yetiştirilmesi kaçınılmazdır.
  • Şu Ferhat ve Mecnun'ada ayrı bir gıcığım ha biri dağları deldi biri çöllere düştü hani ne derdiniz vardı da çıtayı yükseltiniz. Şimdi uğraş dur!!!
  • İki tür insan kusursuzdur bir doğmamış diğeri ise ölmüş insandır.
  • 31 Aralık Gecesi 12'den 5dk önce pizza siparişi verip, geldikten sonra da,'' Ben bunu geçen sene istemiştim.'' diyeceğim. Maksat ibnelik olsun:)
  • Benim adım yok ki yok.. Ben adımı bıraktım cook eskiden insan yoluna devam ederken bazı şeyleri bırakıyor vazgeçiyor ben bıraktım bıraktım ben.
  • Biz elmanın iki yarısı gibiydik seninle ama kurtlu taraf sen oldun *rispu 
  • Sen yadeller dünyasında ne arıyorsun yabancı? 
    Hangi hasta gönüllüyü kastediyorsun, etme.
  • Eskiden namus anlayışı at, avrat, silah iken şu anki namus anlayışı ise facebook, twitter ve instagramdır hay ....
  • Aşıklarla başa çıkacak gücün yoksa eğer; Aşka öyleyse ne diye hayret ediyorsun, etme.
  • “Beğendiğiniz bedenlere hayalinizdeki ruhları koyup aşk sanıyorsunuz.” o aşk değil ya odundur ya da ottur  :))
  • Milet sevgilisiyle yağan karın altında gezinsin bizde evde camlara hohlayarak dinazor resmi çizelim 
  • Bakkalda 10 kuruş eksiğim çıktı cebimdeki sakızı uzattım, afalladı. Gün intikam günüdür bakkal amca!
  • Bana teslim tarihi 10 yıl sonra olan ödev verseler bile ben o ödevi son gün yaparım çünkü öğrencilik zekası var bende :))
  • Bazıları diyoya hani ya benimsin ya toprağın. Sanki marul ıspanak dikiyolar. Tarımsal romantik seni :))))

Share:

0 yorum