ACI SÖZLER



EN GÜZEL ACI SÖZLER

  • Dünya unutursa dönmeyi, rüzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi, belki o zaman unuturum seni.
  • O gitti bir daha dönmez artık. Bilmez acı çektiğimi, bilmez onsuz hayallerde yaşadığımı, bilmez yüzümdeki gülücüklerin sahte olduğunu. 
  • Sevenler değer bilseydi eğer bu dünya cennet olurdu güzelim. 
  • Her bir yaranın merhemi bulunur! Dertler çeke çeke kader unutulur! 
  • Sebepsiz gidişlerin mahkumuyken firari yüreğim vuslatın sonu kavuşmaksa eğer her anına eyvallah. SEVGİLİM. 
  • Erkeklerin kalbi pazar gibidir giren çıkan belli olmaz. Kızların kalbi mezar gibidir giren bir daha çıkmaz. 
  • Seni seviyorum diyenin aşkından şüphe et. Çünkü; Aşk sensiz ve dilsizdir. 
  • Gözlerinde hayat bulur gözlerim hep seninle olmak ister kalbim.
  •  Neden sevgililer günü var da yalnızlar günü yok? Biz daha kalabalığız. 
  • Seni seviyorum diyen dillere değil, senin için ağlayan gözlere inan. 
  • Ecelle sözlü kaderle nişanlıyız! Tesadüfen doğduk ama yaşamak zorundayız!
  •  Yalan dünyanın ipine takılmışız, kurtulalım derken hep dolan mışız!
  • Sevmek bazen insana acı verir.
  •  Bana yaşattıklarının hepsini inşallah sen de bir gün yaşar ve beni o zaman anlarsın.
  •  Kimseyi gözyaşlarınızı yorganın altında pijamanızın koluyla silecek kadar sevmeyin.
  •  Ve öyle bir konuş ki bir şehir gibi mesela istanbul gibi de ki ölümüne kadar seveceğim seni.
  •  Beni hep yanlış anladın zaten sen. ‘Geleceğim’ ol demiştim, ‘gel ecelim’ ol değil. 
  • Sevmek; saatlerce öpüşmek değil. Öpmek için saatlerce düşünmektir.
  •  Ne çok isterdim bir atkı olmayı üşüdüğünde boynuna sarılmayı benimki de hayal işte.
  •  Önce sevdiğin terk eder seni ardından uykun. Sonra ne sevdiğin gelir ne uykun! 
  • Şu dünyada iki tane kör gördüm biri biri seni sevipte görmeyen sen biride senden başkasını görmeyen ben. 
  • Öpüşmenin aşk sanıldığı bu devirde yanlızlığımla gurur duyuyorum. 
  •  Sadece mutlu olmayı isteseydik olurduk ama biz hep diğerlerinden daha fazla mutlu olmayı istedik ve hep diğerlerinin daha mutlu olduğunu zannettik. 
  • Tenine dokunmadan, avuçlarını kavramadan da seni sevebilirim. Çünkü istediğim tenin değil, yüreğin. 
  • Yürek söz vermişse dönülmez. Yâre gönül vermişse inkar edilmez. Bizde yürek zedelenir ama sevgiliye ihanet edilmez.
  • Çocuk olsam yeniden. Bir tek düştüğüm için acısa içim, ve kalbim; çok koştuğum zaman çarpsa sadece. 
  • Duruyorsam sebebi var. Susuyorsam nedeni var. Herkes rahat olsun her şeyin bir zamanı var.
  •  Ey Hayat! Daha fazla yorma beni. Ben fazlasıyla ödedim senin uğruna kaybettiklerimin bedelini.


Share:

0 yorum