DAMAR SÖZLER



EN GÜZEL DAMAR SÖZLER

  • Toprak Sevdiğimizi Aldığı İçin Mi O Kadar Güzel Kokar...
  • Bilseydim enkaz altında kalacağımı, hiç gözlerinde inşa eder miydim hayallerimi.
  • "UNUT"..! Diyorlar..! Nede Kolay Söylüyorlar..! Kurşun Kalemin Yazdığını Silince Bile İzi Kalıyor Beyaz Kağıtta..! Kalbe "CAN" Diye Yazılanı Nasıl Sileyim İki Satırla.
  • Sevmek Yürek İşidir , Kaldı mı Kalıyor İşte. Bazen Yürekte , Bazen ise Yürek/sizde.
  • Yolların uzaklığı farketmez di seven yürek için. Bahaneler üretiyorsa gel vazgeç. Değmez üzülmeye, yalan bir sevda için. 
  • Aslında söylediklerimden çok, sakladıklarım da gizliyim. En iyisi anlamak için konuştuklarımdan çok, sustuklarıma kulak verin. 
  • Başkalarının hatalarından ders alın. İnsan bütün hataları kendi yapacak kadar uzun yaşamıyor. 
  • Cesaret bir gaz pedalıdır ve korku da bir fren; hedefinize giderken ikisine de ihtiyacınız vardır.
  • Kaldı işte; Çayımız bardakta.. Çocukluğumuz sokaklar da.. Mutluluğumuz kursağımız da.. Sevdiklerimiz uzaklar da.. Gülüşlerimiz fotoğraflar da...
  • En buyuk yanıldığım neydi biliyormusun? Sen bir acıymışsın ama ben seni ask sanmışım.
  • Hani zorlasan diyorum biraz.. soran olursa şayet; zorla güzellik olmadı deriz, sebebimiz olur en azından ayrılığa. 
  • Gelişi güzel ayrılıklardı benimki.. ben hiç senin kadar esaslı, gitmedim senden. 
  • Bazen iyiyim dediğinde daha fazla soru sormaması gerektiğini anlayan insanlara da ihtiyaç duyarsın.
  •  Hayatımdaki bütün gölgelere ve bütün karanlıklara teşekkür ederim; onların sayesindedir ki ışığı şimdi eskisinden çok daha fazla seviyorum. 
  • Bir kadın söyleyecek çok şeyi olduğu halde susuyorsa suskunluğu bazen sağır edici olabilir. 
  • Sensizliğe yenilmek, sana yenilmekten zor olsada..Ardımda bir sürü “belki”ler bırakarak, seni içimden terk ediyorum. 
  • Gerçek şu ki; Hayallerimizde ki insanların hayallerinde ki insanlar değiliz! 
  • Benim devrimini gerçekleştiremediğim, emperyalist kalbinde, kaç faşist pezevenk şimdi, yönetime el koyuyor?
  •  Gönlümün meclisinde herkes konuşsun istemem, kimse müdahale etmesin aşka. Yer gök şahidimdir ki siyasi görüşüm yoktur senden başka. Alt yapısı olmayan bir şehir gibiyim.. 
  • Ne zaman hüzünlensem gözlerimi su basıyor. Ve ne zaman seni düşünsem, kalbimin trafiği aksıyor. 
  • Seni unutma fikri bile, sana kavuşma umuduna bağlanıyor içimde. Senden kaçış varsa bile kurtuluş yok. 
  • İnsan ayrıldıktan sonra kendini alkole vereceğine sodaya verse çok daha faydalı olur. Neticede sorun unutmak falan değil, hazmetmek. 
  • Ben, senin için ‘belkiydim’. Sen benim için ‘keşke’. ‘Belki’ seviyordur diye ‘Keşke’lerim ısrarcı bu gece.
  •  Her seni kaybedişim de, bir duble rakıdaydı avuntular, yada kavun kokusu teninde, mezeye dönüşen sevişmelerimiz di...
  • Gitme zamanı gelmişse ‘dur’ demenin; Zaman geçmişse ‘dön’ demenin; Ve aşk bitmişse ‘yeniden’ demenin. Hiçbir anlamı yoktur.
  •  Eğer iki insanın birlikte olması gerekiyorsa, eninde sonunda birbirlerine dönmenin bir yolunu bulurlar. 
  • Al yalnızlığını gel! Korkma, sıkılmayız.Senin yalnızlığın benim yalnızlığımla konuşur, biz ikimiz susarız.
  • Sen virgülerle uğraşırken, ben çoktan noktayı koyup kayıplara karışırım ve sana öyle bir eşittir bırakırım ki eşitleyecek hiç bir şey bulamazsın.
  • Sevgili desem değil, aşık desem değil, bildiğin rastlantıydık işte ondan öte gidemedik.
  • O senin neyin oluyor? diye sordular bana. Uzaktan dedim, uzaktan yandığım olur kendisi.
  • Tenine dokunabilmek mi? Hâşâ! Gözüm göz menziline girsin yeter.. Hadi düş düşlerime; tutmayana aşk olsun. 
  • Seni seviyorum. Yüreğime aktıkça damarıma kan olan, yokluğuyla intihar varlığıyla can olan. 
  • Hiç kimse bir gülümsemeyi satın alabilecek kadar zengin değildir. Ama çok kimse gözden yaş akıtabilecek kadar ucuzdur. 
  • Neden evlilik yüzüğü, yüzük parmağına takılır ki? Çünkü başka hiç bir parmağımızdan, direk kalbe giden bir damar yoktur. 
  • Susmak kabullenmek değil cevaptır anlayabilene.. Bil ki kısa cümleler kuruyorsa insan uzun yorgunlukları vardır sadece.. 
  • Pardon, buralarda bir kaç kırık kalp gördünüz mü? Size soruyorum bayan; Hiç aynı kalpte defalarca dirilip öldünüz mü? 
  • Çektiğin acı kadar olgunlaşırsın diyorlar. Olgunlaşa olgunlaşa çürüdük! bilmiyorlar.
  •  Elimi sallasam ellisi diye birşey yok güzelim; Daha dördüncüde ‘Kaşar’ damgası yersin. 
  • Şeytan insanın damarlarında kanın dolaştığı gibi dolaşın, dikkat edin onu açlıkla ve susuzlukla sıkıştırın. 
  • Maalesef doğmuşum bir kere, mecburen yaşıyorum. Doğarken neden ağladığımı yaşarken anlıyorum. 
  • Aslında insanlar seni hayal kırıklığına uğratmıyor. Sadece sen, yanlış insanlar üzerinde hayal kuruyorsun.
  •  Birini özlediğinizde üzülmek yerine özleyebilecek birine sahip olduğunuz için kendinizi şanslı hissetmeniz gerektiğini farketmelisiniz.

Share:

0 yorum