Küfrüm Edebimi Aştı Bu Gece

Küfrüm Edebimi Aştı Bu Gece

Sen benim gözümde bir hiçsin artık, 
Nefretim aşkımı aştı bu gece 
Bugün ki sözlerin söz müydü artık 
Son sözün sabrımı aştı bu gece 

Kolayca bitsin bu diyemedin de 
Salladın savurdun basiretsizce 
Hiç mi ders almadın onca gezdik de 
Yağmurun rahmeti aştı bu gece 

Yürümeyen neydi,ilişkimiz mi? 
Günüm sensiz bomboş deyişimiz mi? 
Sensiz yaşayamam çelişkimiz mi? 
Yalanın doğrunu aştı bu gece 

Evlenmek hayali kapımda idi 
Giriş kat evimin boyası yeni 
Mobilyan,takımın, alınmış idi 
Vuslatım tadını aştı bu gece 

Yemedim yedirdim ne varsa sana 
Üç kuruşum olsa verirdim daha 
Memurdum yoksuldum hatırlasana 
Hafızam haddini aştı bu gece 

Ayakların donmuş,üşümüştün de 
Gece yatamamış üzülmüştüm de 
Bir ay oruç tutup yememiştim de 
O çizmen boyunu aştı bu gece 

Yapılan söylenmez, gelmezmiş dile 
Allahtan beklenir kul bilmese de 
Kızgınlığım buna, sebep ise de 
Sabrım miadını aştı bu gece 

Onca gez toz benle,seviyorum de 
Sonra git nişanlan bir de ona de 
Şerefsizlik değil, nedir bu söyle 
Küfrüm edebimi aştı bu gece 

Sana son bir sözüm, nasihatım var 
Aldığım ahlakla bir terbiyem var 
Seni doğurana ana deyip geçmek var 
Saygım adabımı tuttu bu gece 
Gönlümün romanı bitti bu gece 
Hangisine yansam şimdi gün gece 
Ömrümden beş yıl gitti bu gece
 
Bedirhan Gökçe

Share:

0 yorum