SEVGİLİYE SÖZLER





   Seni bulmaktan önce aramak isterim,
    Seni sevmekten önce anlamak isterim,

     Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de,

Sana hep yeniden başlamak isterim.

                                      Özdemir Asaf

  • Karanlık gecede önemli değildir yıldızları görmek. Gündüzleri yıldızları görmek marifet, aşık olmak önemli değil, bir ömür boyu sevebilmek marifet.
  • Bu gece kayarken yıldızlar gökyüzünden ve gözümden yaşlar süzülürken dilek tutmadım ilk defa sadece teşekkür ettim tanrıya bu gece yanımda olduğun için!!
  • Gecemin gündüzümden farkı yok alaca karanlık karanlığa ferman yazsam yüz bin satırlık beni bu karanlıktan kurtaracak aydınlık senin o gözlerinde ki sönmez ışık.
  • Gözlerin Nehir, Kirpiklerin Köprü Olsun. Ben Tam Üzerinden Geçerken İpler Kopsun, Düştüğüm O Yer Dudakların Olsun.
  • Gerçek aşklar bitmesini bilen aşklar olduğuna göre,insanlar ya hep sahte aşklarıyla evlenir,yada evlenerek aşklarını sahteleştirir.
  •  Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum.
  • Bir kere yanlış trene bindiyseniz; Koridordan ters tarafa yürümenin hiçbir faydası yoktur…
  • Güneşin ilk ışıkları gününü aydınlattığında ve içinde doğan nedensiz sevinci biriyle paylaşmak istediğinde, pencereni aç yeter.Ben o tatlı sessizlikte seninleyim!
  • Bırak da aksın zaman bırak coşsun saatler bırak kaçsın yelkovan kovalasın akrepler bırak haykırsın hayat inlesin yerle gökler nasılsa bir yerlerde seven kalp seni bekler...
  • Sesin yeğdiğinde yüreğime yüreğim titriyorsa avuçlarında ve her kapayışta gözlerimi üşüyen bakışlarım ısınıyorsa bakışlarında tek çarem fısıldamaksa eğer avazım çıktığı kadar fısıldayacağım...Seni seviyorum. 
  • Ayrılık, ölüm gibi değil. Kavuşmak, bilsem de mümkün değil bir ümit... Yaşıyor! Nefessiz bekliyorum.
  • Yürek umutlara gebe olduğundan beri, dostluklar ayrılıklara yenik düşmedi..gönlümüz dar ağacındayken bile, küsüp dostlarımızı sevmeyi unutmadık biz!
  • Sevgimi bir yerde gökyüzüne yerleştirdim, Kimse beni farketmedi, gözyaşı olup yağdım, Sıcak günlere inat, Yağmurun gözyaşı olduğunu kimse anlamadı, Sen bile...
  •  Kimine göre ateştim cayır cayır yanan, Kimine göre bir yıldız hep parlayan, Kimi çiçeğe benzetirdi hiç solmayan, Ama ben senin için su olmak isterdim hep muhtaç olunan.
  • Seni tanıdığım gün, hiç ihtimal vermemiştim aşka, dudaklarımda gecenin ıslaklığı, Ben sendeydim, İstanbul suskun, İstanbul mağrur İstanbul'da yapayalnız bir geceydim,Zamandı yüreğim, Zaman seni tanıdığım her güne, Alışkanlıktı bildiğim, Hep araya girerlerdi oysa, ilk görüşte değil, ilk öpüşte öldü bütün duygularım...
  • Gökyüzünden Bir Yıldız Seç Bu Gece. Gözlerin Gibi Parlak Ve İşıl İşıl Olsun. Benim Içinde Bir Yıldız Seç. Parlak Olmasına Gerek Yok. Sana Yakın Olsun Yeter...
  • Beni özlersen gökyüzüne bak.Yıldızların kuyruğuna kalbimin parçaları takılı. Yalnızlık seni üzerse elini kalbine koy gözlerini kapa. Ruhum orada çakılı.
  • Gecenin karanlığındasın, güneşin ışığında, Suyun damlasında, selin coşkusunda Kimi yanımdasın kimi rüyamda Ama hep aklımdasın sakın unutma.
  • Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, herşey olurda şu kalbim birtek sensiz olamaz.
  •  Kavuşmak tutkusuyla delirince bu gönlüm, duvarları deler gözlerim, seni görürüm. İşte o an, dağ bir karış, deniz bir adım, o an saçlarını dağıtan rüzgar değil, nefesimdir gülüm.
  •  Bir gül olmak isterdim, Dalımdan koptuğum an yalnız senin için kopayım ve yalnız senin için avuçlarında solayım diye bitanem.
  • Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı, yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni çok seviyorum aşkım.
  •  Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek...
  • Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak, ölsem de ruhum seninle kalacak, kapanırsa gözlerim senden önce bu hayata, inan ki son sözüm seni seviyorum olacak.
  • Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamını taşısaydı ve sen bana, seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inanki bir tanem her gün yağmur yağardı.
  • Ölsen bile benden kurtulamazsın. Kefen olur bedenini sararım.Yağmur olur üzerine yağarım. Çiçek olur mezarında açarım. Ölsen bile benden kurtulamazsın.
  • Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana,uzakta olduğun için tutkunum sana! hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.
  • Bir soluk kadar yakin,yildizlar kadar uzak derler sevgi için.Uzanirsin yetisemezsin,yetisirsin dokunamazsin,Dokunursun vazgeçemezsin,vazgeçersin ama unutamazsin.
  •  Yaşamak sevgisiz, sevgi özlemsiz, özlem de sensiz olmaz. Unutma ki sevmek beraber olmak değil, sensizken bile seninle olabilmektir sevdiğim!
  •  Seninle olmak, yaşamın bana verdiği en büyük mucizelerinden biri. Mucizelere inanmayan ben, şimdi bu mucizeyle yaşamaya alıştım. Bir kez kondu yüreğim yüreğine. Anla beni ve tut elimi... Yürüyelim birlikte bu sevdanın yolunda. Bu aşk bize çok yakıştı, yakışıyor da, yar yakışanı üzerinden çıkarma.
  •  Bir yudum sevgi koskoca bir okyanusa bedeldir. Simdi uzaklarda senin bir yudum sevgine hasretim sevgilim. Seni hasretimi tüketircesine kucaklıyorum.
  •  Seninle olmak, yaşamın bana verdiği en büyük mucizelerinden biri. Mucizelere inanmayan ben, şimdi bu mucizeyle yaşamaya alıştım. Bir kez kondu yüreğim yüreğine. Anla beni ve tut elimi... Yürüyelim birlikte bu sevdanın yolunda. Bu aşk bize çok yakıştı, yakışıyor da, yar yakışanı üzerinden çıkarma.
  •  Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, uçurumlardan attım sessizliği, haber saldım rüzgarlara, fısıldasınlar seni ne çok sevdiğimi ve özlediğimi.

Share:

0 yorum